my daughter

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Saturday, September 02, 2006

سلام . من دوباره اومدم البته با كمي تاخير . آخه كامپيوتر قاطي كرده بود . تمام دوستان و آشنايان دست به دست هم دادند كه بنده رو راه بيندازند و منهم كلي سر كارشون مي ذارم و بلا استثنا همه مي گن " اي تنبل " به نظر شما هم من تنبلم . ؟ جاتون خالي روز پنج شنبه 8 دندون دراومده بنده به خارش افتاده بود و منهم مامانم رو مستفيظ كردم و كلي جاي دندون براش گذاشتم كه به تمام دوستاش نشون بده . راستي داره يواش يواش به دوستام اضافه مي شه . ااااخ جون . يه خبر ديگه اينكه فكر كنم يواش يواش مامانم عكسامو بذاره . در ضمن من ياد گرفتم به هر مردي مي گم آقا . تا چائي مي بينم و لامپ مي گم آق ( يعني داغ ) مامانم از كجا فهميد كه وقتي من مي گم آق بايد با " ق " بنويسه ؟ تازگيها خيلي خودسر شده . هنوز دندونام كه كلي سرشون دارم خودمو لوس مي كنم در نيومدن . به محض اينكه عكسام آماده بشن ميام و بهتون خبر مي دم . امروز هم اومدم مهد و جاتون خالي حسابي با گريه هام دل مامانمو سوزوندم . بيچاره اشكش در اومده بود . راستي يه چيز ديگه من ديشب از رو تخت افتادم پائين . اونم وقتي كه خواب بودم . بيچاره مامان كلي ترسيده بود . آخه من پيش مامانم مي خوابم . يعني خودمو لوس مي كنم كه منو پيش خودش بخوابونه و اينم نتيجه ش .

<< Home