my daughter

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Sunday, July 01, 2007

يه عالمه تولد و تولد وبلاگم


سركار مامان

پارك نياوران ( من و حميد ) و
دوباره سلام . امروز اينجا يه ذره عوض شده و فكر كنم براي شماها كامنت گذاشتن راحتتر شده باشه . مرسي عمو الف يا همون باباي سيناي عزيز . چند تا خبر دارم : اول همين بود كه گفتم و بعدشم مهد كودك من منحل شد يعني امتيازشو يه مهد ديگه خريده و اونم ميخواد فعلا" بازسازي انجام بده و مهد روشنگر هم هنوز جواب نداده و مامانم مونده كه اون دوروز رو چكار كنه ؟ البته براي اون دوروز دنبال يه پرستار مطمئن هم ميگرده .
توي اين هفته چند تا هم تولد داريم . يكيش تولد محمد حسين يه ساله پسر خاله مه كه الان مكه است و امروز برميگرده ( البته من ميگم مكته ) و دوباره تو همون روز تولد نازنين سادات نازنازيه و البته توي اين ماه و البته آخراش تولد ياسين جينگولك هم هست . ديگه آهان يادم اومد تولد خاله نسيمه مامان آرتا جونم هست و البته تولد خاله مونا زن عمو مجتبي . چون مامانم خيلي سرش شلوغ شده و ممكنه حالا حالا ها نتونه بياد يهو همه شو نوشت كه بعدش يادش نره : تولد همتون مبارك و انشاا... صد سال زنده باشيد .
Mother's Day Basketپنج شنبه اين هفته هم روز مادره
اين روز به همه مامانها و مامان بزرگها و همه خاله هاي مهربونم كه هنوز مامان نشدن مبارك باشه و حسابي به همتون خوش Kissesبگذره . كادوهاي خوب خوب به ماماناتون بديد و اونم يه دنيا خنده و شاديه
دوستتون دارم و به اميد ديدار
پ . ن . يه آدم نيكوكار پيدا بشه به مامان من بگه اونقدر آرايشگاههاي خوب توي عالم پيدا ميشه . نيازي نيست خودشو توي زحمت بندازه و موهاي منو كج و كوله كوتاه كنه كه همه بهم بخندن
پ . ن . 2 : جديدا" ياد گرفتم تا كار اشتباهي ميكنم كه البته خودم خيلي خوب ميدونم كه اشتباهه براي اينكه مامانم تنبيهم نكنه كه برو توي اتاقت و هروقت معذرت خواستي بيا بيرون زودي ميگم مامان ببخشيد و ميرم محكم بغلش ميكنم . به نظرتون اين سيستم تربيت راه به جائي ميبره ؟
پ . ن . 3 : توي اين ماه وبلاگ من يه ساله ميشه . مرسي عمو مجتبي كه براي اولين بار وبلاگ بهدونه نازنازي رو به مامانم نشون دادي و اون با خوندنش به فكر افتاد يه وبلاگ براي من راه بندازه و حالا من يه عالمه دوستاي خوب خوب پيدا كردم .
3D Prom Queen وبلاگ خوبم تولد يه سالگيت مبارك





<< Home